Календар

2019
Травень
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Дошкільний навчальний заклад № 71, Розробка UaBox.NET

Використання в ДНЗ №71 педагогічних інноваційних технологій, методику 2012-2013 н.р.

 

№ з/п

Назва інновації, автор

Кількість груп

Прізвище, ім'я по-батькові педагога

Етапивпровадження

Результативність впровадження

1

2

3

4

5

6

2

Психолого-педагогічне проектування (Т.Піроженко)

2

Бобир В.Г.,

Лапітан О.О.,

Дегтяр К.В.

Впровадження

У дітей сформувалася осмислена, цілеспрямована продуктивна взаємодія зі світом людей, природи, техніки та різними галузями знань про довкілля, культура поведінки.

3

Технологія фізичного виховання   М. Єфименка

10

Коваленко Т.В.,

Примаченко Т.М.,

Баланда С.І.

Линчак Н.Г.

Впровадження

У дітей спостерігається під-вищення опірності й захис-них сил організму; стійкий інтерес до рухової актив-ності, потреба в ній, вироб-лена звичка до здорового способу життя. Спостері-гається спад захворювань.

4

Навчальний розвивальний курс "Логіки світу" (елементи)

1

Михайленко Н.С., Вишенська В.М.

Лапітан О.О.

Впровадж.

Діти знають назви та вла-стивості площинних іоб’є-мних геометричних фігур, у них формується логічне мислення, розсудливість.

6

Технологія саморозвитку

М. Монтессорі

1

Підкуйко Л.М, Щоткіна І.А.,

Вороніна Н.В.,

Балан Т.М.

 

У дітей формується культура пізнання, культура почуттів, дієво практичне ставлення до світу. Діти вміють робити вибір, пізнають світ.

7

ТРВЗ (елементи) С. Альтшуллера

12

Бобир В.Г., Коваленко Т.В., Лапітан О.О., Вишенська В.М., Ковальчук О.І., Англічанова Н.А.,

Підкуйко Л.М, Щоткіна І.А.

Впровадження

Діти навчилися логічно мислити, робити припущення та висувати найпростіші гіпотези, розмірковувати, робити серіацію, порівняння, аналіз явищ та подій; Методика розвиває у дітей творчі задатки, креативність, вміння знайти вихід в нестандартній ситуації.

8

Методика навчання грамоти

Л. Шелестової (елементи)

12

Лапітан О.О.,

Лісова Г.О., Михайленко Н.С.,

Вишенська В.М.

Піскун О.О,

Приймаченко Т.М

Впровадження

Діти мають уявлення про звук, склад, слово. Вміють складати склади у слова та читати, знаходити знайомі слова та склади та називають їх. Удоскона-люється мовленнєва діяльність дошкільнят

9

Сендплей

1

Багателя А.Ю., Вороніна Н.В.

Впров.

У дітей формується культу-ра пізнання, дієво-практич-ного ставлення до світу.